Saturday, February 8, 2014

VACANCY AVAILABLE !!

TO WHO MAY CONCERN, VACANCY AVAILABLE ! TO PRACTICAL STUDENT ENCOURAGE TO APPLY. SALES AND MARKETING WITH WORKING EXPERIENCED/OR WITHOUT EXPERIENCE ARE WELCOME :

Kepada sesiapa yang berminat untuk bekerja sendiri/part time/full time/freelance sebagai ejen syarikat kami. Syarikat KJN Resources& Management Services kini memberikan peluang pekerjaan sari tempat anda untuk membuat cukai jalan dan insurans. Pembayaran boleh dilakukan melalui online banking atau cash deposit. Dan hantarkan fax atau email pengesahan pembayaran dan pemprosesan akan dilakukan dengan serta merta. Syarikat akan membuat satu perjanjian/agreement untuk menjadi ejen syarikat kami.

Setiap urus kerja yang berjaya akan direkodkan disimpan oleh syarikat. Dan gaji akan dibayar setiap akhir bulan. Dokumen diperlukan adalah ic photostat, gambar 4 keping, no account bank, dan surat mengatakan anda adalah bebas atau tiada bankruptcy. Yuran keahlian hanya RM150 sahaja untuk setahun. Anda akan diberikan nametag, dan surat kebenaran dari syarikat kami sebagai wakil syarikat kami untuk memulakan tugas harian anda sebagai ejen syarikat.

Maklumat diperlukan adalah :
1) Photostat geran atau cover note insurans (boleh dihantar melalui email atau fax)
2) pembayaran saman PDRM atau saman JPJ

boleh dilakukan dipejabat kami atau melalui email dengan terma dan syarat.

Jobs available please send your resume :
KJN RESOURCES & MANAGEMENT SERVICES
NO.39 JALAN SETIA TROPIKA, 1/25 TAMAN SETIA TROPIKA 81200, JOHOR BAHRU, JOHOR.
EMAIL ID : kjnresources@yahoo.com 


No comments:

Post a Comment